Barcelona la ciutat més bonica

9 març

No sé molt sobre la cultura catalana, però una cosa que sé bastant segur, Barcelona és la ciutat més bonica que tinc en el record.
La primera ciutat que vaig visitar a Espanya era Barcelona. Quan vaig tornar a Alemanya vaig pensar que era la primera vegada a Barcelona , però segur no l’última vegada! Lamentablement encara no he tornat a Barcelona però algun dia segur.

Hi ha molts monuments a Barcelona. M’agraden especialment els monuments d’Antoni Gaudí. M’encanten les seves obres d’art. Per exemple El Temple Expiatori de la Sagrada Família, simplement preciós. Quina llàstima que Antoni no pot veure la basílica acabada!

 

sAG
He vist molts llocs i parcs. Cap em té tan fascinada com el Parc Güell, tampoc l’illa de Mainau. No puc dir exactament per què però el parc és sols wooooow!!!!!! Tots els que van a Barceona han de visitar aquest parc.

PARC

També hi ha altres atraccions que no són d’Antoni. Per exemple el museu de Salvador Dalí pot ser interessant per algú . No sé per què, però molts dels seus quadres no m’agraden gens. Però potser no entenc res de l’art. El museu és encara molt bonic i un bon lloc per jugar a fet i amagar perquè es molt gran i com un laberint!!!!! Oh i m’agrada el oldtimer allí en el museu!

OLDIIII

Deixa un comentari

